Sunday 7 September 2014

USE. SHARE. BUILD.

USE.
SHARE. 
BUILD.

GUNA.
KONGSI.
BINA.

GUNA.
Sewaktu mengandungkan anak saya tahun lalu, saya memang dah bertekad nak menyusukan anak selama 2 tahun seperti disarankan dalam Islam. Selepas melahirkan anak sulung saya pada Mac 2013, baru saya tahu betapa peritnya menyusukan anak. Dalam tempoh berpantang, susu saya merudum teruk. Rasa sedih sangat sangat air mata mengalir lajuuuu je masa tu. Selepas a lot of research (Google and asking around) saya bertemu dengan Shaklee. Saya beli set menyusu. Saya guna. Hasilnya sangat memberansangkan! Susu jadi pekat! Sembelit tiada lagi! Rasa lebih bertenaga! 

KONGSI.
Perkara baik takkan nak simpan sorang-sorang kan? Saya pasti ramaaai ibu di luar sana yang boleh dapat manfaat dari Shaklee juga macam saya. Lebih-lebih lagi rakan-rakan saya yang rata-rata memang ibu baru, bakal ibu atau bakal berkahwin pada waktu itu. Saya nak bantu mereka untuk capai impian menyusukan anak juga. Saya nak mereka rasa apa yang saya rasa. Saya suka sangat bila rakan pejabat atau kawan lama tanya saya tips-tips masih menyusukan anak (anak saya sekarang setahun 5bulan). Saya akan semangat bercerita termasuk suplemen Shaklee yang saya amalkan.

BINA.
Bila rakan-rakan lihat dan rasakan perubahan positif dari suplemen Shaklee dan amalan-amalan lain yang saya kongsi, mereka dengan sendiri nak rasakan kesan yang sama seterusnya nak sarankan kepada kawan mereka pula. Jadi, tanpa sedar sebuah empayar perniagaan telah terbina. Sesuai lah dengan konsep "bantu orang untuk bantu orang lain" (Help others to help others).

Salah satu konsep USE, SHARE, BUILD.
Next week alan jumpa my future biz partner ni inshaAllah


Mudah tak berShaklee?


Sumaiyah | 012-7428446 | SID: 1097781 | FB: Sumaiyah Abd Ghani | COD sekitar Bandar Baru Bangi, Cyberjaya dan Shah Alam.

No comments:

Post a Comment